Di bayar RM600 sehari dengan BIGPAY (Dapatkan PERCUMA GANJARAN TUNAI)



Pernah dengar BIGPAY bayar duit tak?

Hari ini saya nak kongsikan strategi bagaimana anda boleh memenuhkan dompet anda dengan duit ganjaran dari BIGPAY secara PERCUMA. Ya! Percuma sahaja. 

Apabila anda mendaftar akaun BIGPAY sekarang, anda akan menerima RM20 ganjaran tunai + (Bonus RM22 cashback untuk referal pertama) ke dalam akaun BIGPAY anda. Kemudian, anda hanya perlu perkenalkan rakan-rakan dan keluarga untuk mendaftar seperti anda. Bila anda daftar anda terima RM20 dan 10 orang rakan anda daftar, anda akan terima RM200 ganjaran tunai. Jika 30 orang mendaftar sehari, anda akan menerima RM600. Rakan anda pula akan menerima RM20 ganjaran tunai + (RM22 cashback selepas aktifkan kad). Wow! Bukan saja anda menjana duit untuk diri sendiri, rakan-rakan dan family pun dapat sekali.

Teknik ini sangat mudah dan 100% PERCUMA. Anda tidak perlu membayar satu sen pun untuk mendapatkan duit. Anda hanya perlukan smartphone dan internet sahaja untuk menyebarkan berita baik ini kepada rakan anda.


Jadi bagimana cara nak mula? Jom saya tunjukkan caranya

Gunakan BigPay kod promosi XMYVB2K4E6 untuk dapatkan RM20

Bagaimana untuk mendapatkan Ganjaran Tunai anda? 

1. Download 'BigPay App' di Google PlayStore atau App Store.

2. Daftar menggunakan nombor telefon dan isi details.

3. Gunakan BigPay promo code XMYVB2K4E6 untuk dapatkan RM20 percuma. (Penting: Pastikan masukkan code untuk dapatkan Bonus Ganjaran. Nanti tak dapat Bonus RM20).

4. Scan Kad Pengenalan dan selfie. Kemudian, tunggu pihak BIGPAY mengesahkan pendaftaran anda.

5. Masukkan RM5 dalam akaun BigPay melalui online banking untuk aktifkan kad. RM5 ini akan terus masuk dalam ewallet Bigpay dan anda boleh keluarkan atau gunakan seperti biasa. 

6. Kemudian, klik bahagian 'setting' dan 'referral rewards' untuk mendapatkan referral code anda.

7. Copy dan kongsikan kepada rakan-rakan, keluarga atau sesiapa sahaja yang belum mengetahui peluang hebat ini. 

8. Apabila rakan anda berjaya mengaktifkan kad BIGPAY anda akan menerima Ganjaran RM20 dan rakan anda juga akan menerima RM20! 

Nota: Jumlah ganjaran bergantung kepada Pihak BigPay, buat masa ini, BIGPAY memberi RM20 sebagai ganjaran. Jom rebut peluang selagi masih ada!

 


Bagi sesiapa yang belum tahu apa itu BIGPAY, wajib baca sekarang!

Pernahkah anda terpaksa beratur dalam barisan yang sangat panjang untuk menukar ringgit anda kepada mata wang lain?

Pernahkah anda perasan berapa banyak wang hasil titik peluh anda diambil sebagai yuran proses?

Itulah sebabnya apabila saya mendapat tahu tentang cara untuk membuat tukaran matawang dan tidak pernah dikenakan sebarang bayaran, saya segera mengambil peluang dan mendaftar dengan BigPay.

Hanya selepas 5 minit memuat turun aplikasi dan mencipta akaun, barulah saya menyedari bahawa terdapat banyak lagi bonus hebat seperti mendapat mata BIG AirAsia setiap kali menggunakan kad dan tidak perlu membayar yuran pemprosesan daripada AirAsia lagi.

Saya berkongsi perkara ini supaya anda juga boleh memanfaatkan semua faedah hebat ini. Dan jika anda berminat untuk mendapatkan RM20, anda boleh menggunakan kod promosi BigPay XMYVB2K4E6.


BIGPAY juga menyediakan akaun dan kad debit yang anda boleh gunakan untuk pembelian secara offline atau online di Malaysia atau di luar negara dengan mudah. Jika anda tidak mempunyai kad kredit untuk pembelian online, anda boleh menggunakan kad debit BIGPAY kerana ianya merupakan kad VISA atau Mastercard. 


So sekarang anda dah tahu apa itu BIGPAY dan cara nak daftar. Langkah seterusnya adalah anda wajib kongsikan peluang ini kepada semua rakyat Malaysia. 

Saat ini, semua orang sangat memerlukan peluang seperti ini. Jadi anda patut membantu rakan-rakan lain juga. Kongsikan di facebook, youtube, instagram, tiktok, blog atau di mana-mana sahaja. Jika anda orang yang rajin berjumpa rakan-rakan, buka lah mulut dan bantu rakan anda daftar. Tak sampai 2 minit dah boleh siap daftar kan.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh lah komen di bawah. Nanti saya share peluang lain pula. 



No comments:

Post a Comment