BUAT RM1000 DENGAN MENJUAL T-SHIRT SIMPLE

 






Andakah anda pernah mempertimbangkan untuk memulakan perniagaan dalam talian sebagai sumber pendapatan pasif, sekarang lah masa yang sesuai untuk merealisasikannya.
 
Platform e-dagang, alat pemasaran dalam talian dan perkhidmatan dropshipping seperti Printful boleh membantu anda melancarkan kedai anda sendiri.
 
Anda boleh melakukannya hanya dari rumah. Mula mendaftar dengan platform cetak atas permintaan seperti Printful, kemudian sambungkan kedai online atau kepada Printful dan tambahkan produk yang ingin anda jual.
 


Apabila seseorang membuat pembelian, Printful secara automatik menerima pesanan, kemudian mencetak, mengemas dan menghantar produk kepada pelanggan anda. Ini bermakna, anda boleh mencipta kedai anda di platform seperti Shopify, Woocommerce, Wix, Etsy, eBay, Amazon, Shopee atau Lazada.

Dengan cara ini, anda boleh memulakan jenama anda dalam talian tanpa perlu membeli produk dalam kuantiti yang banyak atau melabur dalam peralatan pengeluaran dan kakitangan.

Lihat video kami "Cara membuat kedai dalam talian dan menjual dengan Printful di mana kami menerangkan semua langkah yang perlu anda ambil untuk berjaya bermula dengan Printful. Jika anda ingin memastikan anda telah menandai semua kotak, anda boleh melakukannya dengan senarai semak persediaan kedai kami!


Bagaimana mencipta design 'print on demand'?

Kami sangat mengesyorkan anda menggunakan Canva untuk mencipta design kerana ia menyediakan lebih dari 50,000 templat untuk anda mencipta sebarang rekabentuk. Anda juga boleh terus memulakan tanpa memerlukan modal. 


No comments:

Post a Comment