VEIL MURAH TETAPI CANTIK


Salam you all.. 

Keadaan di sekitar opis : Hujan yang super lebat ~ 

Terpanggil nak meng'komen' sedikit pasal price VEIL Nikah. Veil sangat penting untuk menambah seri dan keanggunan pengantin. Agak-agak susah tak nak dapat veil yang murah dan cantik? mesti lah susah kan.. kalau nak cantik, mesti harga pun mahal kan.

Harga mahal takpe, asal berkualiti kan.. macam tu la perempuan bila memilih sesuatu.. kadang-kadang tak kisah mahal ke tak.. kalau bayar mahal, tapi tak berkualiti, baik lah beli je kat pasar malam.. ye tak.. hihi.. tapi kalau boleh dapat price murah, tapi kualiti tip top.. wah itu sudah rezki namanya..

dapatkan set veil dan busana pengantin di sini


simple and nice
hot and spicy
so.. ai rasa viel nikah nie yang paling penting adalah kualiti.. sedap je bila pakai dan terletak.. dan sesuai dan betul-betul menaikkan seri pengantin kita..=). Melalui pemerhatian ai, harga veil (veil sahaja tidak termasuk inner tau) nie ade yang RM80 dan ade yang mencecah RM200, yang nie tak termasuk lah untuk budjet yang lagik besar tau.. nie untuk budjet rendah, separa rendah, sederhana dan separa sederhana (agak-agak nak ke paras budjet tinggi).

Kenapa price untuk veil nie berbeza-beza ek?Nape takde badan nak standardise kan harga nie (ceh..mcm barangan terkawal plak..huhu). Ai mean, kenapa harga nie tak sama kan..

Macam nie pun boleh. tapi ikut lah kesesuaian ye =)
Jadi  kat entry kali nie ai nak explain la sebab utamanya adalah  material kain yang digunakan.. pearl dan beads.. kain lace.. dan jugak kadar upah semasa tukang jahit (termasuk la brape kali jarum menusuk jari2..hehe) tersebut.

Jadi, kalau you all nak veil yang murah, you all boleh pm ai tau.. boleh yamcha dulu.. hee 

* murah dengan kualiti tip top tau =). 

-sekian-






6 comments:

  1. sy nk tnya pasal veil..boleh bgthu hrga utk veil tk?email sy di airinshahray@ymail.com

    ReplyDelete
  2. hi erin..sy dah email harga veil.. boleh cek email ye.. thanks =)

    ReplyDelete
  3. boleh email saya tak sue_mawaddah@yahoo.com contoh veil dan harga.

    ReplyDelete
  4. email kan saya details veil jualan cik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slm kopi biru.. harga veil dr rm160. Bole bg email x? Awk bole tgk latest entry untuk veil sanding n wedding dress.. bole contact sy jika berminat. 01115708711

      Delete
  5. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*co
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    ReplyDelete